A Cooper lett a kanadai jégkorong liga hivatalos szállítója

CHL

Kanada egyértelműen legnépszerűbb sportágán, a jégkorongon keresztül próbálja a helyi piacot elérni, a Cooper gumiabroncs gyár. Az asszociáció adott, őrült sebesség a jégen, sportos teljesítmény és kiemelkedő menetstabilitás. Ezen ismérvek bármelyikét szívesen ültetné a kanadai vásárlók fejébe a Cooper, saját gumiabroncsait illetően. Logikus marketing döntésnek tűnik a megközelítés.

A gyártó olyan eseményeken kap reklámfelületet, mint a CHL mérkőzései, a MasterCard Memorial Cup és a SUBWAY Super Series.

A liga egyébként nem az NHL, de nívója és népszerűsége így is megkérdőjelezhetetlen. Nem kevesebb mint 60 csapatos a sorozat, 52 kanadai és 8 amerikai egyesület vesz részt a bajnokságban. Ami szintén a Cooper döntését támasztja alá, az a 9 milliós nézőszám. Ennyien látogattak ugyanis ki a tavalyi szezonban a CHL mérkőzéseire. A sorozatból számos játékos került már át az NHL-be, ami a sportág csúcsát jelenti.

Nem újdonság egyébként az abroncsgyártók reklámjainak feltűnése a jégcsarnokokban. Házi feladat: melyik cég logója tűnik fel az alábbi videóban? (Nem a Cooper)