Egy gumiabroncs gyártó a téli sportok világában

Bridgestone - alpesi sí szponzor

Az Audi FIS Alpesi Sí Világkupa legutóbbi idényének fő szponzorai közt tudhatja magát a Bridgestone gumiabroncs gyártó. A cél egyértelmű, összekapcsolni a népszerű téli sporttal a cég – felső kategóriás – abroncsait.

Téligumi reklámok és márkaépítés a lesiklópályán

A megállapodás értelmében, a a síversenyeken reklámfelülethez jutott a Bridgestone, amit egyértelműen márkanevük öregbítése érdekében használtak ki. A 34 futamból álló – és összesen nyolc országában megrendezett – síverseny, óriási tömegeket vonz a tévéképernyők elé, különösen Nyugat és Észak-Európában.

Takashi Tomioka – értékesítési és marketing igazgató – hangsúlyozta, az Alpesi sí és a Bridgestone téligumi gyártás nem is olyan nagyon eltérő dolgok. Azonos értékek és elvárások mentén futó folyamatok, hiszen mindkét tevékenységben roppant fontos szerepelt kap a biztonság, a tapadás, az egyensúly, valamit a kontroll.