FIS sí világkupa egy ismerős „arccal”

Bridgestone a sí vb szponzora

Újra a fedélzeten köszönthetik a síelés szerelmesei a Bridgestone-t, mint a 2013/14-es sí világbajnokság szponzorát. Sorozatban a harmadik olyan évad, ahol szponzorként van jelen a gumiabroncs gyártó.

A megfelelő tapadás, stabilitás és biztos manőverezési készség három alapvető sikerfaktor a síelésben. Ugye így már rá is világítottam a (Bridgestone által erősíteni kívánt) asszociációs kapocsra? Ez a három tényező egy-egy téli gumiabroncs minta esetében is döntő jelentőséggel bír.

A szponzori megállapodás értelmében Bridgestone logók virítanak a pályát ölelő palánkokon, a startzónában és a versenyzők speciális síruházatán is. Mindezt 16 állomáson keresztül.

A szezonban egyébként Ausztria és az Egyesült Államok dominál. Előbbi Marcel Hirscher, míg utóbbi, Ted Ligety (ismerősen csengő név) jóvoltából. Mondanom sem kell, mindkét ország fontos célpiaca a Bridgestone téli gumiknak.

Egyébiránt már a 2014/15-ös szezonra szóló szerződésen is ott a Bridgestone képviselőinek és az FIS-nek az aláírása, így a szponzori kapcsolat nem szűnik meg az idei év után sem.